Vem är jag då?

Snöbild:www.sveaskog.se

Här i Stockholm snöar det minsann inte...regn, regn och bara regn. Är avundsjuk på er i norr som har fått snö.

Jag har precis börjat med denna blogg...Shit vilken tid det tar när man är en rookie på detta område, nåväl hoppas att det kommer att gå snabbare här framöver.

Jag är mammaledig med en son på 2, gift sedan länge. Har bott många år i huvudstaden men börjar längta hem till Norrland och alla goa släktingar.
Mitt levnadsmotto Carpe Diem, att fånga dagen kan te sig på olika sätt. Bara ett riktigt ljuvligt skratt från min lilla guldunge förgyller min dag. Likväl som att få hem härliga paket med make up eller att njuta en god middag tillsammans med familjen.
Livet är så skört så det gäller att ta vara på varje dag...vem vet i morgon kan det vara för sent.

Åh Mia det är jag det. Kramis å go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0