Regn regn

125198-8Är på trött på detta eviga regn i denna stad...Skyndade iväg i Taxi till sjukhuset (inget allvarligt).
Jag tycker det är härligt avslappnande att åka taxi, lite lyx faktiskt. Som idag, tyst taxichaufför som spelade ok musik , fräscha skinnsäten och väl inne i bilen kändes regnet inte längre som en belastning. 

Hoppsan så var vi framme, oops där försvann... lyxen det var ju jag som skulle betala...

När vi var klara bestämde jag mig för att strunta i regnet och röra på påkarna, har varit inne för många dagar nu så det blev en ord entlig promenix....Det var länge sedan jag varit så blööööt, puh jag vet att jag inte är gjord av socker men detta var inte nice. Fel jacka och skinnväskan ser ut som ja jag vet inte vad. Men nu är vi hemma igen tack och lov.


Kommentarer
Postat av: Mira

Denna hemska årstid. Regn, regn och åter regn.
Och taxi! Vilken härlig lyx. ; )

2006-10-24 @ 09:58:45
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira: Ja det är inte det roligaste, men å andra sidan har vi haft en lång sommar med mkt sol. Taxi är ett måste för mig (som inte lyckats masa mig till körskolan ännu)när man har mkt att släpa på.

2006-10-24 @ 10:44:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0