Ny favorit

eyeko
Har fått en ny favorit, Eyekos fat balm strawberry & Eyeko cream. Hade till en början svårt med doften, tyckte inte det luktade ok. Men nu har jag vant mig, använder cremen efter min vanliga hudkräm under maken. Jag har den istället för foundation till vardags.

Fat balmet har jag använt både på läppar och kinder. Funkar kanon som rouge, fräsch, naturlig look.
Men på läpparna måste jag ha annat läppbalsam också annars är det varning för Bernice-läppar... Alltså torra läppar med intorkat läppstift. Uäk avskyr torra läppar både på mig och andra, kan inte SVT ge allas våran myspysgubbe  Ernst massor med lypsyl till nästa omgång med hemmafixarprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0