Varför blogga???

Oj vilket rabalder på Englas, jag blir trött av att bara se hur många kommentarer hon har, över 200 på ett inlägg! Det är ju fantastiskt många, phu vilket jobb att hinna läsa allt.

Nischade bloggar i alla ära men personligen tycker jag det verkar vara drygt då många har åsikter om vad, hur och när det ska skrivas. Tycker även det är lite tråkigt att läsa totalnischade bloggar och det verkar vara svårt att hålla sig enbart till ett område. Få verkar fixa att strikt hålla sig inom ett spår vilket inte är konstigt med tanke på att livet inte ser så ut.

Blogga gör man väl för sin egen skull oavsett anledning och även om syftet är att tjäna pengar eller för att skriva av sig så gillar man inte det man läser är det väl bara att låta bli att läsa.

Min lilla blogg är och kommer att förbli onischad. Jag bloggar för att det är kul, för att det roar mig. Jag är så glad över den lilla skara som redan hittat hit trots att jag bloggat så lite länge och jag är även glad för de rara kommentarer jag fått.
Bloggandet är dock inte något jag tar gravallvarligt, det finns ju en verklighet där ute.

Kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0