Pyjamaslördag

Bild:google

Nej man kan inte gå ut och handla i pyjamas... hur mycket man än vill.
Jag ska klä på mig, handla mat till kvällen då vi får gäster.

Finsk maträtt står på menyn idag, långkok men sånt som fixar sig själv i ugnen. Nix jag har ingen finsk påbrå men vi har en ingift finska i släkten och hon lagar kalasgott käk. Så det är av henne jag fått receptet, återkommer till detta senare.

Mannen är trött idag, så det blir jag och lillen som drar iväg, men vi är ett himla bra team jag och den lille mannen. Sedan när maten sköter sig själv i ugnen ska jag passa på att vila lite.

Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Emilee

I Norge handlar dom i pjamas utan problem. Det ser inte klokt ut :D

2006-11-25 @ 16:58:58
URL: http://emilee.blogg.se
Postat av: Mia

Nee är det sant? kallt på vintern om inte annat.

2006-11-26 @ 14:34:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0