Nu är det kört

Skilsmässa nästa eller? Ja i alla fall enligt relationstestet...
Men jag & mannen har varit gifta i 7 år och tillsammans i 14, har en son, och jag måste nog säga att vi klarat vår relation riktigt hyffsat.
Jag tror jag tar och behåller mín käre make ett tag till trots att samstämmigheten i princip är lika med botten. 
Detta skall då vara jag:
Karaktärstal Fyra:
En person med karaktärstal fyra söker ofta en dominerande och aktiv partner. Tyvärr brukar fyror vara dåliga på att hitta en partner som passar bra.
och mannen:
Karaktärstal Nio:
För en person med karaktärstal nio är äktenskapet extremt viktigt. Detta kan få till följd att ett sökande efter äktenskap börjar för tidigt och att personen söker sig till partners som är betydligt äldre än nian själv.
Inget stämmer faktiskt in på någon av oss men vill du testa så gör det här, det finns ju andra som lyckas mycket bättre i sitt test.


Vår samstämmighet:
Det här är en kombination som tyvärr inte är så bra men ändå kan fungera om båda partner strävar mot samma mål. Nian är något rastlös och det kan ofta irritera fyran som tycker om att ha ett lugnt tempo livet igenom. Om nian är något äldre än fyran har förhållandet störst chans att överleva, men det kan ändå gå bra om båda går in i förhållandet med sin själ. För det mesta brukar förhållandet bli bättre med tiden och man bör inte vara för snabb med att döma ut det. Det kan dröja ett bra tag innan man kan avgöra om förhållandet är värt att bygga på eller inte.

Samstämmighet: 30%
  

Kommentarer
Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Oj oj, har du oxå gjort testet? Hoppas att man ska ta det med en nypa salt;-)

kram!

2006-11-14 @ 15:46:00
URL: http://teobok.blogg.se/
Postat av: Mia

Mie: Ja vi får nog ta en näve salt he he :).

2006-11-14 @ 22:54:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Jojjo

hehe, jag o sambon fick 100% på testet så för min del vill jag gärna tro på det ;-) Men som sagt, det är ju inget man ska ta livsviktiga beslut kring direkt!

2006-11-15 @ 21:38:05
URL: http://jujubeads.blogg.se
Postat av: Mia

Jojjo: Wao 100% klart du ska tro testet då, själv så... ja som sagt en näve salt

2006-11-16 @ 11:55:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0