Lovely Friday

Den här veckan har livet inte känts så inrutat som jag tidigare påpekade. Tror mest att det beror på att jag själv sett till att göra allt lite annorlunda, lite bakvänt och jag måste säga att jag har mått riktigt bra av det faktiskt. Åjo 07.02 intogs första kaffeslurken så på den punkten är det ingen förändring, men vad gör man då den lille är så morgonpigg.

Fredagskvällen blir även den lite annorlunda då mannen är på festligheter med sitt jobb, han var så snygg när han gick iväg i morse.
Vi har lite ärenden att uträtta idag jag och min son, bl a ska gamla foton hämtas ut. Sedan digitalkameran inhandlades har min systemkamera fått ge vika. Rullarna har blivit liggandes i en låda men nu ska jag hämta ut dem då jag lämnade in dem för en vecka sedan. Ska bli så spännande, jag minns ju inte riktigt vad som finns på bilderna så det blir en överraskning.
Målade ju naglarna igår, passar på att visa klorna som inte är långa längre då en nagel gick av... precis när jag tyckte de hade perfekt längd. Essielack i färgen 566 real simple & Stripe silverdekorlack + Essies top coat lack har jag använt här.

Have a nice day

                        

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt! Nu ser jag hur lacket ser ut på riktigt! :)

2006-12-08 @ 13:19:15
URL: http://swegirl86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0