Lillfredag

Har upptäckt att jag besitter en viss fixering av väskor och ögonskugga. Ögonskuggefixeringen kommer jag att avhjälpa denna månad då jag ska beställa en nice sådan. Besattheten av att hitta den bästa klassiska väskan kommer att bestå så länge tills jag köper den. Men det är en fixering jag kan stå ut med, rätt trevligt ändå med märkesväskor som hoppar omkring i tankarna likt envisa popup fönster.

Värre saker kan man ju ha på hjärnan.
125198-94Bild: Dior
Almanackorna är i alla fall beställda, sidan fungerar igen. Hoppas på att dom ska vara i likhet med Ordning & Redas som jag gillar.

För att komma lite "ur spår" tänker jag ikväll låtsas som om det är fredag, ta på mig något betydlitgt flådigare än mysdressen som jag vägrat ta av mig idag. Tänker sminka mig med illgrön ögonskugga (bara för att jag sällan gör det). Ljusen ska tändas, TV:n av och så ska vi mysprata om ditten å datten. Tror faktiskt maken hakar på utan problem...
(det kommer bara ett trist besök först, "får väl bjuda" på lite halvkasst kaffe och hoppas på att människan inte stannar länge). 

Ha en underbar kväll alla ni.

Uppdatering 23.30 snart: Jo vi har haft en härligt trevlig kväll, men nu är det väl så... att den lilla mannen (2 år) som börjar bestämma mer och mer i denna familj helt plötsligt inte vill sova som han brukar. Och som den datanörd jag blivit passar jag på att rapportera medans maken styr upp det hela.

God natt, återkommer som vanligt i morgon bitti

Kommentarer
Postat av: Käthe

Jag börjar komma in i en rouge-period. Mitt mål är att hitta den perfekta färgen. :)

2006-11-22 @ 17:33:30
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Mia

Käthe: skönt att höra att det finns fler som hänger upp sig.
Nu använder jag Eyeko's strawberry fat balm som rouge. Älskar färgen, känner mig frisk och rosig om kinderna men tycker dock fortfarande inte om doften.

2006-11-22 @ 23:34:04
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0