Komprimerad nyhetsbomb

  Bild: tv4.se

Jag gillar att dricka mitt morgonkaffe och titta en stund på nyhetsmorgon, en trevlig start tycker jag. Samtidigt som TVn är på slår jag igång datorn & bläddrar i dagens DN, så min morgon består delvis av en komprimerad snabbtur in i nyheternas värld.
Trots informationsflödet hinner jag ändå, uppmärksamma & engagera mig i mindre väsentliga detaljer som tex igår på Söndagsmorgon då jag "förfasades" över Tildes gräsliga make up (med risk för att såra någon utsvävad make up artist, men det får jag ta).
De Paula är ju en riktigt söt liten människa, men i rutan (i alla fall de gånger jag tittat) har hon de mest vansinniga regnbågsliknande lila/blå ögonskuggor på locken. Jag gillar för visso make up & färgglatt kan vara fint (tex den där mat Leila som alltid har starka skuggor & passar i det) men det är inte snyggt när det går till överdrift.
Appropå Leila, ramlade över informationen om denna Leila & ja vad säger man...
Nåja tillbaka i spår igen... TV 4, tona ner tonerna på Tildes make up det blir inte bättre av att överdosera skugga från sminklådan, hon är ju så söt i sig.

Ha en bra måndag.

Kommentarer
Postat av: Mira

Amen!!! Håller med helt och fullt!!

2006-11-20 @ 12:01:53
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira: va bra då vet jag att det finns fler som hakar upp sig på sånt som är viktigt här i världen :)

2006-11-21 @ 08:42:50
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0