Klart mannen ska ha handväska!

125198-82Bild:se länkarna
Morgonbestyren går smidigt för min älskade man förutom precis innan han ska iväg. Då klampas det runt i lägenheten med skorna på. "Var är nycklarna? Tog jag in bilstereon igår? Jaa här är plånboken! Puss, hej då...2 minuter senare, jäklar! passerkortet till jobbet, phu och hej då igen".
Allt vore smidigare tycker jag om han hade en snygg väska att samla ihop sina grejer i. Ryggsäcken är för otympligt och han är ovan bärare av "handväska" trots att det finns så många fina för män. Hmm får se om jag ska försöka tvinga på honom en. Det ser inte bra ut med jackfickor fullproppade med grejer...

Alla män borde använda handväskor inte ett dugg omanligt tycker jag!


Brun väska Hugo Boss, eluxury 350 $
Svart väska LV, eluxury $885
Mörkbrun, Hugo Boss $379
Paul Smith väska $495
Gianfranco Ferre bag ca 4090:-

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag håller helt klart med dig, och min sambo har faktiskt själv börjat funderat på det - just för att slippa alla överfyllda fickor... Det var dock ett tag sedan detta diskuterades, så tack för påminnelsen - det kanske får bli en julklapp!!! :-D

2006-11-21 @ 13:09:31
URL: http://jujubeads.blogg.se
Postat av: Mia

Jojjo: Mmm funderar på det med.

2006-11-21 @ 23:24:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Kanf keato

Tack för tipset, det lär inte bli någon av dessa väskor.
Men tack för tipset, ska kolla runt lite någon dag på stan.

2007-08-03 @ 18:08:09
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0