En lista

En lista som jag snott av listmästaren nr 1: Mezzie

Blond eller Brunett:
Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon: Grön/bruna
Vanilj eller Choklad: Love choklad, men vanilj är inte helt fel heller
Hund eller Katt: Katt nu, hund tidigare
Christina eller Britney: Båda två
Lip-stick eller Lip-gloss: Gloss
Rock eller Rap: Rock
Rosa eller Lila: Roooooosa
Tv eller Dator: Dator
CDs eller Radio: CD
Basket eller Fotboll: Basket
Äpple eller Apelsin: Apelsin
Morgon eller Kväll: Morgonen med lilleman är lovely, men sitter gärna och ugglar på natten med
Kyckling eller Kalkon: Kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: B & D bana
Droger eller Likör: Päronlikör i så fall
Guld eller Silver: Guld, gärna med blingbling diamanter
Nike eller Adidas: spelar ingen roll
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: Sanning
Harry Potter eller Lord of the Rings: Ingen tvekan, Lord of the Rings
Vinter eller Sommar: Vinter fram till jul, därefter får det gärna bli sommar direkt
Gå eller Springa: Gå.
Stranden eller Bergen: Bergen
Stan eller Landsbygd: Både kan inte leva utan det ena eller andra
Kärlek eller Lust: Kärlek
Stjärnor eller Månen: Månen fascinerar mig
Sko eller Sandal: Skor
Bad eller Dusch: dusch
Syster eller Broder: Bror har ingen syster tyvärr
New York eller California: Ny är så avis på min kompis som nyss var där, tur jag fick tröstpresenter

Kommentarer
Postat av: H

Såna gillar jag. Jag kopierar!

2006-11-27 @ 18:52:02
URL: http://anotherside.blogg.se
Postat av: Mia

H:Varsågod

2006-11-27 @ 19:27:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0