Bonde söker fru

125198-80Bild: TV4

Jo jag vet man ska inte uttala sig om något man inte känner till men kan inte låta bli. Jag har inte följt "Bonde söker fru", men min mammi som är riktigt insatt har försökt uppdatera mig. Jag förstår ändå inte hela grejen, vad det är som lockar dessa damer till bondelivet? Det kan ju omöjligt vara att gå upp klockan 5, allt slit och släp, koskit, att aldrig kunna ta ut semester mm som fascinerar bonde-söker-tjejerna...

Näe mer intresant vore väl t, ex. "Kemist söker fru" där tråkiga formler omvandlas till snusk och grovhångel på hög akademisk nivå. Eller "Fotbollshunken söker fru" där damerna flockas och man får följa bitter kamp på väg mot ett liv i lyx och en glassig plats på VIP läktaren. Ja det finns ju hur många andra titlar som skulle locka mig mycket mer än just bondemannen...Eller som sagt kanske bara jag som inte begriper tjusningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0