Amatör

125198-95
Jag har ju problem att låta bli att tvätta håret varje dag, vilket sliter oerhört, så jag hoppas nu att Kisby dry shampoo skall fungera så att jag törs visa mig bland folk även om jag inte tvättat håret på 2 dgr.
Oj vad jag skrattade åt mig själv igår, som ett stort skämt hela jag när jag skulle inviga torrshampot som jag köpte på NK härom dagen, en riktig amatör.
Tycker i nuläget att det verkar vara bra men det var ju inte alldeles enkelt att dosera och så kunde användarinstruktionerna varit lite utförligare. Och vad är ett "moin"?. "Spraya ett moin av Kisby torrshampo" står det på baksidan av flaskan?

Detta borde ha stått på förpackningen:
1.) Varna anhöriga, speciellt vid  mörk hårfärg, så de inte tror att du haft en kris och förvandlats till gråhårig på 3 minuter.
2.) Använd inte svarta kläder
3.) ta ut linserna för användning
4.) Överdosera icke

5.) Upprepar överdosera icke

Uppdatering: 23/11 20.00, 2 hela dagar utan att tvätta håret, och jag måste säga att dry shampoo verkligen fungerar... Inte på så sätt att håret känns nytvättat men det ser fräscht ut. Toppen :-)


Kommentarer
Postat av: H

Låter skumt... håller mej nog till "vanliga" schampon. Kan det vara så att de har skrivit fel och det ska stå moln...?

2006-11-23 @ 09:56:09
URL: http://anotherside.blogg.se
Postat av: Mia

H:Det gör du rätt i, detta är ju bara ett sätt för att inte tvätta håret så ofta (som jag gör). Trevlig kväll

2006-11-23 @ 20:56:25
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0