Vem gör dessa listor alldeles från början?

6510-8965En lista snodd av Mezzie

Nio saker du ser fram emot:
sonens alla framsteg
framtiden
att flytta till norr
att flytta till hus
att fira jul
att mamma kommer till jul
att få se sonen träffa tomten
att öppna mina julklappar
Felicias återkomst

Åtta saker du har på dig dagligen:
trosor (vad är det för fel på brittan å gänget som går utan?)
bh
strumpor (på vintern)
byxor eller kjol
tröja
HM kappa om jag går ut
skor om jag går ut
handväskan alltid om jag går ut
Sju saker som irriterar dig:
Att så många svälter (upprör är väl bättre term egentligen)
Att barn många gånger är rättslösa i vårt samhälle
Att så många kvinnor inte vågar gå ut på kvällar/nätter pga rädsla att bli våldtagna
Folk som ljuger en rakt upp i ansiktet och tror att dom ska komma undan med det
Folk som inte lyssnar
Respektlöshet

Nyhetsankaret Tomas Jonasons röst (uäk måste byta kanal direkt han maler i TV)
Sex saker du rör varje dag:
sonen
mannen
kissekatten
kaffebryggaren

datorn
diskmaskinen
Fem saker du säger ofta:
mamma älskar dig
op op op inte röra
men
Ja det är Mia
neeeeej, ne, ne, ajja bajja
Fyra personer du vill spendera mer tid med:
mamma
pappa
Bästissvägerskan
morfar

Tre saker du gör varje dag:
Äter frukost med min lille älskade son
dricker kaffe
borstar tänderna
Två band du har sett live:
Metallica
Guns n roses (mest nöjd över det)

En person du kommer att spendera resten av ditt liv med:
Säkert kort... helt supergaranterat mig själv


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Ojdå, den bara måste ju jag sno...! :-D Vart i norr ska nu flytta till förresten?

2006-12-07 @ 08:51:27
URL: http://jujubeads.blogg.se
Postat av: Mia

Jojjo: Jag skulle vilja, men det finns ju så taskigt med jobb uppåt, så vi blir kvar här så länge inte drömjobben börjar dyka upp typ 60 mil norr om Stockholm :)

2006-12-07 @ 11:46:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0