Tomten blir ej skägglös

Vi kan pusta ut, tomten blir inte skägglös i år. Jag införskaffade hårbeklädnaden på Butterix där det trängdes bland stjärngossestrutar och "hotta" tomtemorsdressar. En rätt bisarr butik faktiskt och jag har inte varit där på många år, inte sedan jag var liten faktiskt. 

Så nu är det även Lindex tur att få sina strumpbyxor testade av mig, jag har som sagt lite svårt att hitta bra strumpisar som går att  få över my big as samtidigt som jag gärna vill att dom sitter kvar och inte hasar ner över baken när man tex är på shoppingrunda. Det är väl ändå inte att begära för mycket... att strumpebyxorna ska sitta på plats. Nåja återkommer till ämnet och avlägger rapport om dom fungerar eller icke.
Det var rätt lugnt inne i butikerna men jag vände hemåt vid 12-tiden så det kanske ökade på efter att jag åkt hem.

Näe nu ska jag allt stänga ned datorn  och ta och städa lite  nu, ha det gott alla ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0