Sov du lilla vide...

Nog är det väl märkligt... Man har en son som somnar likt skalmans mat och sovklocka strax före tolv, vareviga dag...
Men inte idag... när han verkligen måste vila för att orka gå på kalas ikväll...
Han bara vägrade och till slut fick jag ge upp och började inse att det blir till och vara hemma ikväll...

Lilleman blev helnöjd över att få komma upp igen, lekte med alla sina leksaker fick mellanmål... Men blev i alla fall inte trött...
Näe tänkte jag nu när man för en gångs skull är bortbjuden (sker så sällan på vintern, vet ej varför?) så ska ongen banne mig sova... Och nu tre timmar senare än han brukar så sover den lille rackarn i alla fall.
Så det blir fest, om än lite stressigt då jag inte hunnit med ett dugg idag, å inte vet jag vad jag ska ha på mig...
Tja sicka lördagsbekymmer.
Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Hoppas nu du får en riktigt trevlig kväll!=)!
Själv sitter jag här hemma och är sjuk(som alltid nu för tiden...;) och huttar hostmedicin och försöker förstå mig på min nyinköpta videocamera!

2006-12-09 @ 19:37:57
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Helena

Trevligt med fest, jag hoppas att ni får jättetrevligt! :) Här hemma vankas film, popcorn samt vakande över dunder förkyld dotter. Men hey det blir lovley det med! :)

2006-12-09 @ 20:28:27
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: Mia

hannahsthlm: det var helt fantastiskt trevligt, länge sedan jag var på en sån lyckad fest
Helena:Låter underbart det med

2006-12-10 @ 12:37:28
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0