Släkten är................

Jag biter ihop så pass att jag snart får blodiga köttsår på insidan av kinderna...
Men nu är det lugnt ett tag då maken och svärmor är på stan.

Älskade svärmor är rar på många vis men helt fixerad vid dieter och bantning... När hon sätter igång och tycker vi ska laga mat med låg kalorihalt, byta ut mjöl till dinkel, och kommer dragandes med att dom förr faktiskt åt bark, då börjar jag gnissla tänder... När hon dessutom tycker att vi ska sätta 2-åringen på denna diet ja då kan jag inte i ord beskriva hur j*vla galen jag blir. Å inte spelar det någon roll att gossen följer sin viktkurva enligt BVC och att jag påpekar att det är olämpligt att sätta små barn på diet och att små-tutingar behöver fett för att hjärnan skall utvecklas...
Nä munnen den går, undrar vilken diet hon ska försöka truga på oss ikväll vid matbordet...
Och vad ska jag göra då... jo fortsätta tugga kinder, le fromt och försöka undvika att det inre vulkanutbrottet verkligen bryter ut...

Ha det gott alla goa

Kommentarer
Postat av: sheila

Ibland få´r man bita ihop rejält;)

2006-12-29 @ 14:28:16
URL: http://www.sheilafix.blogg.se
Postat av: Biibii

Ja du min härliga böna! Jag skickar en styrke kram till dej ty jag vet vad du går igenom. Hon är go vår svärmor men ibland blir det lite för mycket bara. kramiii

2006-12-30 @ 00:53:01
Postat av: Mia

sheila: Yes så är det bara

Biibii: Ha ha den funkade å kram tebaks :)

2006-12-30 @ 07:05:40
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0