Skärpning Aniston

 Jag och min favvotjej The sister in law skulle tillbringa gårdagskvällen framför TV:n, äta godis och se på en tjejig (helst) bra film...
Grabbarna skulle ut och röja lite medan vi med glädje stannade hemma... Men filmen var så klart bara skräp, seg, tråkig och bara trist. Jag lyckas hela tiden dra hem skrotfilmer, speciellt de sista två med Aniston i huvudrollen.
Jennifer är fattig, väninnorna har det bättre, är rika & gifta. Jennifer städar hos andra och är olyckligt kär i gift man. Vad handlar filmen om mer då.... Jo Jennifer städar lite till och så städar hon lite mera. Japp det var väl allt. Bajsfilm säger jag bara.
filmbetyg 1

Kommentarer
Postat av: Helena

Men så tråkigt! Aldrig skoj när det inte blir som man tänkt sig *harkel* Back to cold mountin är och förblir min största flopp! Det var till en tjej kväll det med, film usel godis gott! Nu är det dock så att jag gillade Rika vänner, riktigt mycket faktiskt. Men inte så mycket för storyn kanske utan mer för karaktärerna! :)

Hoppas att ni mår bättre!

2006-12-17 @ 16:48:12
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: Mia

Helena: Se där vad man kan tycka olika :) å tur är väl det. Cold mountin har jag med sett och någon film för tjejkvällen kanske den inte direkt passar till. En viktig, modig film som dock var såååå deppig och tung. Inget jag rekommenderar vidare heller.

2006-12-17 @ 21:32:06
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0