Rekordsovmorgon

125198-145
Bild: Our christmas tree

Ho ho tomten kom tidigt i år och gav mig världen längsta sovmorgon, ända till 09.30!
Maken är ju ledig och lät mig sova så gott så länge.
Mera lyx.... Min kära mor har ju varit här sedan i måndags och hon har bryggt kaffe å lagat frukost varje morgon. För mig som är galen i frukost är detta rena drömmen.

Idag ska dagen tillbringas hemma, det ska lekas, mysas och bakas lussekatter. Alla klappar har inhandlats och idag har shoppångesten försvunnit...
Maken ska ut å jaga.......................
julskinka, det är tur att det finns en "riktig" jägare som ser till att det finns kött på bordet.
Love you darling...

Ha det gott idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0