Presentbekymmer i sista minuten

Underbara morgon, gick och lade mig så tidigt igår att jag känner mig piggare än någonsin... Å det är ju bra eftersom vi ska på party ikväll hela familjen.
En gammal god vän som fyller år, nja gammal och gammal, vi har känt honom vääääldigt länge annars blir han numer lika gammal som mig.

Nog är det väl märkligt att en vän som man känt nästan hela livet ska vara så svår att köpa present till. Vanligtvis är jag toppenbäst på att hitta bra grejer till stora och små födelsedgsbarn i vår närhet, men till denne man är det stört omöjligt.
Han är totaly crazy i teknikprylar och har allt och då menar jag allt, han är en modemedveten man och har hur mycket kläder som helst. Sedan har han en underbar flickvän som inreder hemmet med stilsäker hand varpå prylar till hemmet är omöjligt att ge bort till någon av dem.
Jo jag glömde säga att han och hans sambo är bland de underbaraste människor jag vet (sedan ger dom vår son vansinnigt fab presenter jämt och ständigt) och jag skulle verkligen vilja hitta på något riktigt bra någon gång.
Min man säger köp en Wiskey, det blir aldrig fel... jag vet bara att så tänker hälften av de andra partyminglarna som kommer också...
Tips någon? Förmodligen inte så här tidigt på morgonen... Det blir nog en flarra från boa ändå, men då får det bli en riktigt fin en.
Önskar er alla en härlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0