Min lilla lilla pyttegran

125198-142
Bild: Min morgongran

Det är väl för härligt att kliva upp på morgonen och mötas av en skimrande gran, man blir lite gladare helt enkelt.
Det är min kära make som köper granen... Förra året blev den aldeles för stor, var tvungen att kapas och tog upp hela vardagsrummet.
Detta året blev det en gran för Hober och annat småfolk, men söt är den, dock lite svårt att få plats med klappar under grenarna bara.
I år har vi införskaffat glasankor från IKEA, 79:- för 6 stycken. Vår son är tokig i ankor så det var en självklar investering och dom är så fina. Ska köpa fler om det finns kvar efter jul för jag gillar dom verkligen.

Jag ska ut i shoppingvimlet...
Har köpt det mesta men det är några roliga klappar kvar så jag ska bara strosa runt, ta det lugnt och vägra påverkas av stressade människor på julklappsjakt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

De var ju hur söta som helst ankorna=) Vi har inte ens skaffat en gran ännu, men risken är väldigt stor att det inhandlas en idag. God Jul!

2006-12-22 @ 08:07:57
URL: http://liteommig.blogg.se
Postat av: Mia

Sofia: Egentligen brukar vi inte klä gran förrän dan för julafton... Men för att öka på julstämning gjorde vi den klar tidigare.. Go jul du med

2006-12-22 @ 12:50:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0