Gårdagskvällens bottennapp

 Nej denna film som vi såg igår är inget jag för huvud taget rekomenderar. Hade av någon anledning sett fram mot att se den men denna film var verkligen inget för mig...
Ett relationsdrama som handlar om ett par som gör slut men inte riktigt vill det... Filmen hade några roliga poänger, några par-situationer som kändes igen men herregud efter 10 minuter var jag så trött på att både se och lyssna till Jen & Vinces tjat att jag bara önskade att de skulle flytta ifrån varandra for ever och att filmeländet skulle ta slut.
Näe andras gräl är aldrig roliga att delta i inte ens på film...
filmbetyg 1
Annars är det en god morgon och vi har massor att göra idag...

Kommentarer
Postat av: MammaMia

Tack för anti-tipset, var nyfiken på den där filmen...men inte nu längre.

2006-12-11 @ 09:30:46
URL: http://barnsligt.blogg.se/
Postat av: Helena

Åhh så jag håller med, men när hennes (Jennifers)bror är med då är det skojigt värre. Pinigt men roligt, Move your self haha jag dööör! Slutet är värst tycker jag, jag fullkommligen avskyr öppna slut!

Vi såg nya Beck i går, Jordkällaren tror jag att den heter och den var bra! :)

2006-12-11 @ 12:24:32
URL: http://astridsmamma.blogsome.com/
Postat av: Mia

MammaMia: Nej lika bra att låta bli, hyr något annat istället
Helena: Ja några delar var roliga men på det stora hela var den urusel :)

2006-12-11 @ 13:15:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0