Ärtiga snärtiga hemmafrun

125198-122Bild. Min fot & min nya hårfärg

Idag har jag som vanligt trippat omkring i mina pumps heeela långa dagen & förberett den perfekta middagen... Som naturligtvis blev alldeles underbar, allt är såååå trevligt & solen skiiiner i Stockholm...

Nä nu ljuger jag lite, men jag klampade faktiskt omkring inomhus i mina nya skor (som så synes på bilden) när mannen kom hem. Han tittade med en förvånad min, på mig, på mina skor och frågade "men vad nu då?".
"Tja det är bara jag som vill gå in i skorna" svarade jag, men lite snärtig kände jag mig allt. & dagens middag blev riktigt god faktiskt. Men idag har det som vanligt regnat på oss eftersom vi missade solglimten under lillemans efter-lunchen-vila.

Nu ska jag ta & färga håret, sedan ska det gluttas på 1-2 Lostavsnitt, mmm vad jag gillar Lost.

Ha en go kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0