Å jösses vi har så mycket jobb att jobba med...


Bild: Snodd från Google

Igårkväll snöade det i Stockholm!!!
"Ja se det snöar"... hoppade barnen omkring på gården och sjöng för hela 1 centimeter snö. Jag var i alla fall glad att jag hade HM baskern och halsduken på mig när jag promenerade omkring ute.

Alla är lediga men idag är det mycket att stå i. Klappar ska inhandlas för vi har verkligen inte köpt alla ännu.
Och så måste vi köpa gran, en liten för det har blivit så trångt i vardagsrummet.
Vi måste svänga in på IKEA också, jag kanske är galen men jag tycker sådant här julfix är kul. Och solen skiner, en härlig dag tror jag det blir...

Ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yes! Då borde snön komma hit snart. Problemet är bara att solen skiner just nu i Skövde=)

2006-12-20 @ 11:15:12
URL: http://liteommig.blogg.se/
Postat av: Mia

Sofia: Hmmm snön blir nog inte kvar länge å det var så lite, men man kan alltid hoppas...

2006-12-21 @ 11:37:41
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0