Härliga 2013

God fortsättning gott folk, här är vi lite trötta idag, inte på grund av nattsudd och festande. Nej då detta nyår är det första någonsin där champangeglasen stod halvfulla kvar på diskbänken. 
Vi, jag och mannen kämpade på fram till 12-slaget, skålade på balkongen med ett fast tag om babymonitorn. På så vis var hon med där på balkongen, sovandes i lugn och ro för att vakna två timmar senare sugen på mat.
 
Vi har det så fint just nu, jag ser så fram mot detta år, livet känns mer komplett. Men motgångar kommer varje år, flera stycken och de drämmer till extra hårt för dem som redan kämpar i motvind. För det gör vi, det är en ständig (lägg till minst tre fula ord eller svordomar här) uppförsbacke att leva med funktionshinder i familjen, alla blir drabbade. 
 
Detta år ska jag fortsätta njuta av de tider där allt flyter på bra, men till skillnad från förra året ska jag försöka vara mer beredd på motgångarna och inte sjunka så djupt ned i ilska, sorg och smärta.
 
Gott nytt alla och så vill jag passa på att skicka en stor styrkekram till en viss C som kämpar på med sin lilla prinsessa. Ingen som inte själv har vistats en längre tid på sjukhus med en nyfödd vet eller kan någonsin förstå hur påfrestande det är. Jag lovar dig, jag förstår precis...

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas 2013 blir ett toppnår för dig och familjen. Men som ofta annars så räcker det om det rätt ordinärt ;) bara man slipper de där tråkigaste sakerna... Kram Milla

2013-01-01 @ 12:41:43
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: carina

Vad gullig du är!!!

Trevligt att få lite uppdatering och höra att du/ni har det bra!
Hon har vuxit mycket er lilla sessa.

Håller tummarna för ett år utan bekymmer. Kram på er

2013-01-01 @ 15:00:51
Postat av: mia

Milla: Detsamma fina du
carina: Å vad bra att du såg mitt riktade inlägg, du är super och eran lilla gos växer på hon med. Hoppas vi kan ses när vi kommer uppåt, kram.

2013-01-05 @ 21:38:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0