Mot gamla stan

Vi har ju som sagt fyllt år maken och jag och även om vi försökte avstyra presenter på festen så har några slunkit förbi i alla fall. Tusen tack för dem alla och ikväll ska vi utnyttja en av dem. Hit ska vi gå och käka (tack käraste svåger och svägerska), passar på nu för sedan blir det inte helt enkelt med barnvakt. Tror vi kommer att få en fin kväll och så kommer jag inte att frysa eftersom jag motvilligt var tvungen att köpa en ny vinterjacka här om dagen.
 
Försökte kämpa på med min gamla, höll andan men när jag andades ut igen så poppade knapparna upp med ett brak, magen är för stor helt enkelt och eftersom jag avskyr att frysa så var det bara att bita i det sura å köpa en ny, stoooor...
Ha en härlig Lördagskväll där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0