Kära nån

Oj vad tiden går, sonen har hunnit fylla åtta, vi har haft storkalas, tre förtioåringar på samma skiva. Otroligt roligt, många vänner, god mat. Dessvärre glömde jag att fota, så trist, har nästan inga bilder alls. Jaja, löv hade vi alla fall på bordet, en höstdukning, fint till billig peng. Annars kan jag väl inte rekommendera att vara höggravid och anordna party för alla vänner, men jag hade extremt bra hjälpredor, rediga män i sina bästa år, dvs 40+.
Annars är väl nuläget OK, lite strul runt i kring, kris på gossens skola, föräldrar har samlat ihop sig, krismail, krismöten.
Granntanterna på andra sidan gården bråkar värre än tonåringar och själv tar jag det hela med ro. Är betydligt lugnare nu, deltog på skolans möte lugnt och sansat utan en endaste tår.
 
Och nu är det bara en månad kvar tills vår lilla prinsessa ska visa sig, alla värden och sådant som ska kollas ser fint ut. Guh vad jag längtar, vi allihopa här hemma. Nu ska jag trixa till en limepaj, hoppas på att det kommer att smaka... Ha fina kvällen alla ni.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jisses vad det närmar sig! Härligt med kalas - man ska fira rejält när man får chansen. Nästa år fyller min man jämnt igen, det var ju nyss ? :) kram Milla

2012-10-26 @ 17:53:57
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Biibii the svägerska

Ååå vad jag längtar efter er hela gänget när jag läser ditt inlägg. Känns som om det var alldeles för länge sen vi sågs och ändå så är det inte så länge sen. Å sen har vi ju lillsessan som jag bara toklängtar efter att få gosa med. Hoppas verkligen att det går att få till en lite myshelg/dag tillsammans med er när hon äntligen har kommit! Kram på dej fina du och ha bästa helgen!!

2012-10-26 @ 18:05:39
Postat av: mia

Milla: Ja verkligen, kram kram
BiiBii: Detsamma, hade lätt kidnappat dig och tjejerna igår när i var själva i Gröna Villan. Puss.

2012-10-27 @ 19:27:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0