Dagarna susar

Den minsta i familjen börjar närma sig tre veckor, enligt beräknad förlossning skulle det inte  vara dags förrän nästa vecka. Vi mår bra, har börjat lära känna den lilla som är piggast om natten, precis som när hon kurade i magen. Just nu försöker jag tajma in sov och matmönster så vi hinner ut, göra ärenden, städa, hämta storebror samt att jag ska försöka hinna med att ta igen förlorad nattsömn, det går väl sådär måste jag erkänna. Dagarna susar iväg, det är inte alldeles enkelt att få timmarna att räcka till. Jag ser suddigt, ser i kors av trötthet men jag ska verkligen inte klaga, är alldeles för lycklig över att hon äntligen kommit till oss den lilla fina underbara gosbebisen.
Vagnen är jag himla nöjd med, den minsta, lättrullad, lätt att lyfta och får dessutom plats bredvid rullstolen i bilen. Sedan får det inte plats med så mycket mer, måste skaffa takbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0