Så less

Vi har varit eländigt sjuka sonen och jag. Sjuåringen har efter en dryg vecka piggat på sig så pass att han kunnat vara i i skolan denna vecka. Idag har jag trotsat vårförkylningen from hell och deltagit i årets städning på gården, gjorde väl ingen vidre insats men jag var med i alla fall.
Nåväl jag längtar verkligen efter att få bli frisk på riktigt, tycker inte jag gör annat än vilar, trältråkigt...
Jaja snart ger det väl med sig, jag börjar känna lite smak igen, känns jättekonstigt att äta utan att känna den minsta doft eller smak.
Hoppas ni mår lite bättre där ute....

Kommentarer
Postat av: Sweetmama

Stoppa i dig extra dvitamin finns på apotek och naturkosten. Det hjälper immunförsvaret och man piggar på sig lite. Krya på dig och tack för fina komplimangen hos mig. Kram

2012-05-05 @ 15:49:15
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0