Ny favorit

Jag tycker det kan vara rätt svårt att hitta en rikigt bra parfym som verkligen passar en själv. Jag brukar prova länge och väl innan jag slår till, men igår hittade jag en direkt. Doftade, testade och slog till på momangen.
Sommarens doft för egen del blir nya Burberry Brit Summer edition. Jag brukar inte vara så förtjust i vit mysk men i denna doft är mysken inte framträdande alls.
Toppnoter

Italiensk lime, Japanskt te,Krispig grönmandel & Isigt päron.

Hjärtnoter

Vitpion & Sötmandel.

Basnoter

Vit mysk, Mahognyträd & Ambra.


Kommentarer
Postat av: Sweetmama

Jag behöver nytt så den ska jag spana in. Tack för tips!

2012-05-12 @ 14:09:48
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0