Mat å bloggdricka

Idag dricker jag Snapple Pink lemonade, drickan som det bloggats flitigt om för ett tag sedan. Jag är väl inte efter mig på något vis men denna dryck tål att snackas om igen, löjligt god helt enkelt. Jag dricker den som den är men den skulle inte vara fel i sommardrinken, lite sprit, massor av is, kolsyrad läsk å en frukt eller två. En mimosa skulle säker fungera med lite Snapple som topping.
Mat lagas det ju också här hemma, nyligen en grillad filé med pasta och paprikasås, är dock lite less på mina rätter som tenderar att smaka same, same. Ska göra ett försök att följa recept ett tag framöver tror jag.
Jaja nu önskar jag er en mysig måndagskväll, gokväll...

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Hej Mia, vad länge sedan det var! Hoppas det är bra med dig och att vi ses snart!

2012-05-19 @ 22:48:39
Postat av: mia

Förlåt fina du, snart ses vi igen...

2012-06-20 @ 09:46:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0