Ibland måste man bestämma sig

I flera år har jag önskat en fåtölj till vardagsrummet, problemet har varit att jag aldrig kunnat bestämma mig för vilken. Tycker det är svårt med fåtöljer, de flesta är fula, obekväma eller kostar en si så där 55 tusen "bara".
Igår besökte vi Stalands och blev en fåtölj rikare. Min kära make blev minst sagt förvånad över att jag tyckte om precis samma stol som honom och att vi slog till direkt.
-Visst gick detta smidigt. (Jag)
-Ja verkligen. (Mannen)
-Ibland måste man bestämma sig helt enkelt. (Jag)
Jorå, jag utelämnade dock att jag tittat och provat fåtöljen för ca ett år sedan, funderat "ett litet tag" och nu då äntligen accepterat den. Nu får vi dock vänta på stolskrället, någon gång i Augusti anländer den, mig gör det inte så mycket, två månader hit eller dit.
Bild: På fåtöljen, den svarta med en fotpall också som man ser på bilden i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0