Blabla bla typ

Allt rullar på bra bebisen buffar runt i magen och det känns ordentligt. Snart har halva tiden gått, helt otroligt faktiskt. Igår försökte jag förmå mig att shoppa lite kläder till den lilla men det gick inte alls, känns konstigt helt enkelt.
Vi testade den gamla vagnen som stått och dammat i en si så där 4-5 år, den var inte i något vidare bra skick, rapplig, otymlig och tung så det blir helt enkelt att införskaffa en ny. Jag lade över barnvagnsletandet på maken som förvånande nog åtog sig uppdraget väldigt seriöst.
Just nu lutar det åt en sådan här och så sparar vi gamla vagnen om det blir riktigt mycket snö och slask. Jaja, nog om detta sonen har ju sommarlov och det är strax dax att bege sig ut i solen.
Bild: På oslagbar kombo.

 



Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen... Hoppsan! Vad jag har missat!!!

GRATTIS!!!

2012-07-02 @ 22:29:59
URL: http://asassecondtime.blogspot.se/
Postat av: Elisabeth

Oj så glad jag är för eran skull. Så roligt att ni ska få tillökning i familjen:) Jag kan tänka mig att alla är så glada.

Ta hand om dig du fina vän.

Många kramar från norr!

2012-07-05 @ 10:24:16
Postat av: mia

Åsa: Hehe, ja tack:)



Bettis: Puss på dig

2012-07-12 @ 18:17:46
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0