Nu kommer hon

Så var det dax igen, länge sedan sist men snart är hon här, kära svärmor. Ni som hängt med ett tag, eller känner oss väl vet att dessa besök inte alltid flyter på helt friktionsfritt. Hon vill så väl, jag vill så väl men vi är väääldigt olika helt enkelt.
Och så har vi "ohängde" maken förstås, han som i morse tyckte att det var helt OK att bädda sin mors säng utan att bädda, lägga på överkastet bara, det ser ju snyggt ut.
Kanske inte så trevligt att lägga sig sedan tyckte jag och bäddade ordentligt med påslakan, lakan och örngott, jaja alla tycker vi olika...
Håll tummarna nu gott folk.

Kommentarer
Postat av: Biibii the svägerska

Det kommer att gå finemang tror jag! Och sen kommer ju jag och våldgästar ett dygn jag med!! Jag längtar så efter er allihopa men mest nyfiken är jag ju på söta prinsipessan!!

2012-12-08 @ 12:48:21
Postat av: mia

BiiBii: Det längtar vi till habib

2012-12-08 @ 14:54:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Jag känner nog ingen som kan som du som biter ihop. Du får se fram emot svägerskan besök och ha det i tanken...så mycket bättre! Skickar så mycket stärkande energi jag bara kan. Ta hand om dig, fina vän. Kram

2012-12-08 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0