Veckan som gått

Äh men det har varit så mycket trevligheter att jag bara varit helt enkelt, dagarna susar förbi så det har bllivit snålt med blogginlägg. Förra helgen var ju toppen med vännerna från Gnällis på besök, lite för sen natt på balkongen, Skansenbesök, barn som lekte konstant, grill och chill.

Utflykt och picninc i Norrtälje av alla ställen, trevligt tills vi fick ett samtal från en granne om att brandlarmet var i full gång i vår eller grannens lägenhet. Skyndade oss så gott det gick och väl framme var det så klart ingen fara, inte ens hemma hos oss.
Sonen har haft sin första skolkonsert, lurade oss innan att han inte visste vad han skulle sjunga men kunde ju texterna galant så klart och blev firad med premiärblommor och isglass.

Jo och så blev jag invald i Brf styrelsen detta år igen, både och känsla där, vi får se framöver hur det blir.

Och så har jag varit travänka i helgen, gick ju bra det med. Nu ska jag passa på att nyttja min morsdagspresent, vi ses...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har just hoppat av vår brf´s styrelse, efter sex år känns det otroligt skönt!



Hoppas du hänger med till min nya blogg!

2011-05-31 @ 00:12:53
URL: http://asassecondtime.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Låter som en toppenvecka själv har jag varit i stugan och där har det spöregnat konstant, inte så toppen.

Lycka till med styrelseuppdraget, vi har hittills sluppit men vi blir tillfrågade varje gång det är möte, bor i en förening med hög medelålder så snart blir vi nog tvungna

2011-05-31 @ 06:00:39
Postat av: Oladen me family

Tack ni för en underbart trevlig dag kväll och dag tillsammans. Snart ska vi ses igen!

2011-06-02 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0