Några humörhöjare

Smårutten blogging från "Hemmafrun" den senaste tiden men så är det ibland ni vet. Jag känner mig smått deprimerad efter allt elände, ingen vidare start på detta år helt enkelt. Snart ska vi på begravning, om två veckor, kanske att det känns lite bättre sedan, jag vet inte. Jag kör i alla fall på med mina humörhöjare så gott jag bara kan.

Enkla humörhöjare som att laga en smarrig middag tillsammans med 6-åringen, höja spänningen och cruisa utan recept, skaldjurs-lasagne och minicheescake (jääääääättegott). Därefter crazydansa och mysa med familjen och tidigare idag så shoppade jag loss på en favoritmugg från Pip Studio som jag suktat efter. Så god att dricka kaffe ur och så där lyxigt unnötig speciellt med tanke på att man inte ska slänga in den i diskmaskinen, men den är min, pip pip...

Jag hoppas att ni har det bra där ute, man ska vara glad att man lever helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Pudding

Det går både upp och ner här i livet...hoppas att det snart vänder för dig!



Dina minicheesecakes såg mycket goda ut - skulle man kunna få be om receptet kanske?

2011-03-11 @ 22:18:02
Postat av: Lotta

Mumms, nu blev jag hungrig. Hoppas att det kommer kännas bättre snart och att begravningen blir fin, skänker dig en styrke kram.

2011-03-13 @ 00:51:19
Postat av: mia

Pudding: Tack jag hoppas verkligen att det vänder, jag med.

Jag tog ett recept på vanlig cheesecake men halverade tiden i ugnen.



Lotta: Tack å kram.

2011-03-16 @ 18:08:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0