Tisdagsrapport

Lilla Laban har blivit sjuk, massor med feber men det var länge sedan och jag har laddad med att sova hela natten å lite till (somnade 20.00 igår) så det blir nog en helt OK dag med massor av spel och bus hemmavid.

Vi hoppas stenhårt på att vara pigga och krya fram till Lördag då vi ska ha melodifestivalkväll med min tjejkompis och hennes dotter. Å appropå melodifestivalen, jag mumlade om att jag tycktet att Jenny Silvers låt var bra men detta var ju helt fel, Pernilla Andersson skulle det vara, inget annat...
Ha det gott där ute.
Christian Louboutin 
Bild: På fina skor

Kommentarer
Postat av: StjärnanTärnan

Åh hoppas ni blir friska!!

Själv jobbar jag hemifrån idag för lilltjejen har haft feber sen i fredags och nu även hosta! Men imorgon räknar jag kallt med en feberfri dag. Kram

2011-02-08 @ 10:27:54
Postat av: mia

ST: Aj då hoppas allt är bra nu, krami.

2011-02-09 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0