Det går lite bättre

Äntligen efter en lång kamp har sonens rehabilitering och träning efter operationen börjat ge resultat, idag gick han på gåbandet på gymet några steg. Nu är det julstängt på träningen men han har fått i läxa att gåträna hemma utan bråk och utspel. Jag tror det kommer att gå bättre nu framöver.
Det doftar pepparkaka i köket, julpyntet är väl i stort sett detsamma som förra året förutom pepparkakshusen och...
Tada, en vit adventsstjärna. Jag har så länge jag kan minnas alltid haft en röd stjärna i köksfönstret, den vita passar bättre till övrig inredning men jag saknar det röda skenet på morgonen när man kliver upp. Jaja, nog om detta, på återseende...

Kommentarer
Postat av: lotta

En stor duktig kram till lilleman.

2011-12-15 @ 20:09:13
Postat av: lotta

En stor duktig kram till lilleman.

2011-12-15 @ 20:09:46
Postat av: mia

lotta: Vi kramas tillbaka:)

2011-12-16 @ 16:53:25
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0