Här var ju bloggen

Jo men just det jag hade visst en blogg också, tappade visst bort den ett slag:) Nu skriver jag här igen efter att ha andats färdigt genom ett sugrör.
Sonen fick hastigt en operation inplanerad och det har varit kaos, förberedelser, peppande och oro. Dagarna innan operationen kändes inte bra och jag fick knappt luft periodvis, släng av panikångest tror jag.

På inskrivnngsdagen var sonen snuvig och jag kände mig enbart illa till mods, planeringen från sjukhuset var minst sagt illa ordnad och jag blev sjuuukt lättad när narkosläkaren meddelade att hon tyckte att gossen skulle vänta med att opereras.
Ett i efterhand samtal med sonens samordnande sjuksköterska bekräftade min oro och min smått skuldbelagda lättnad över att operationen inte blev av försvann. Sjukhuset får helt enkelt planera betydligt bättre och inte kasta in oss på en annans avbokade tid...

Nu tänkte vi ha en underbar vår, syrenen på balkongen har redan fått blad och blomknoppar och jag tänkte blogga på som vanligt igen. Hoppas ni hittar tillbaka hit alla bloggkompisar.

Tusen kramar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad jobbigt det låter... hoppas operationen går bra när den nu väl blir av!

(Såklar vi "hittar tillbaka!!!)



Kram!

2011-04-28 @ 22:41:36
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag försvann aldrig! Varit inne varje dag och kollat, men skönt med ett livstecken då man blir lite orolig när du försvinner.

Håller tummarna att allt går bra med operationen.

2011-04-29 @ 01:02:59
Postat av: Milla (FlowerPower)

Åh jag har just undrat (men följer ju mina bloggar via Bloglovin´, då vet man ju när det händer något...) vart du tog vägen. Lät som ett jobbigt förlopp det där. Oro är den jobbigaste av känslor, och för sitt barn den allra värsta. Så skönt att det avstannade på ett bra sätt. Men jag gissar att operationen ska bli av, men på ett mer ordnat sätt?

Och JA man bara väntar på syrenerna! Men de får gärna långsamma sig lite, så man hinner med.... Kram Milla

2011-04-29 @ 09:49:29
URL: http://millaflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0