Back on track


Vårkänslorna spirar på och vi dammade av elgrillen trots att det inte alls är detsamma som på riktigt men efter förbudet mot att grilla med kol på balkongen så får det duga så länge helt enkelt. Ett tips, lite riven parmesan och finhackad chorizosalami i kryddsmöret var en hit.

Alla i familjen är glada över att operationen blev fördröjd, den kommer att ske men då förhoppningsvis med lite mer välordnad planering och att även den viktigaste läkaren blivit informerad.

Nåväl nog om detta, maken har precis spanat färdigt på ett av sina pensionärsprogram, jag vill avsluta här och umgås, i morgon hoppas vi på goväder och planerar att strosa runt i huvudstaden hela dagen, kanske luncha vid en kaj eller något, vi får se. Jag tar med mig kameran så får ni hänga på...

Ha det finast alla ni goa och en speciell hälsning vill jag dela ut till Lotta, Milla och Åsa, kram.

Bild: På min fina syren och elgrillade maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0