Höst och 6-års trots


Det är fortfarande väldigt grönt och varmt här i Stockholm, men några höstlöv har dykt upp i alla fall.

I Söndags åt vi lunch på Hellasgården och strosade runt i området. Vi spanade efter bävrarna men såg dem så klart inte, senaste boet hittade vi i alla fall och där de hade varit framme och gnagt ordentligt på träden.

Vi har det toppen på helgerna, fullt upp med trevligheter.
När vardagen med alla måsten pockar på väcks sonens sexårskris/trots till liv ordentligt, minst sagt kämpigt för hela familjen. Vi har ju aldrig haft en riktig "trotsperiod" innan så vi får väl igen nu gissar jag, bara att bita ihop och jag hoppas att detta ska ge med sig snart.

Jag har precis spanat på Skånefruarna på TV, mest för att jag tycker att det är så mysigt att se omgivningarna i Malmö, gillar verkligen den staden.
Nu ska jag försöka låta bli att se årets skabbigaste serie på 5:an (gissa vilken?), surfar runt ett slag i stället.

Kram alla.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Fina bilder. :)

2010-09-16 @ 00:23:05
URL: http://angel-like.com
Postat av: vintageretroprinsessa



Är det kan inte vill inte ska inte melodin hemma hos er nu ?

madicken blir ju sju så jag hoppas att den försvinner :)

Fast å andra sidan tycker jag att det hela har gått galant :)

Man får ta det för det var det är :)

Trotsen altså :)



Njut helgen kram :)

2010-09-17 @ 12:42:56
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mia

Mickan: :)



vrp: Exakt men gånger minst 3 och jag längtar så till det är över. kram bloggkompis.

2010-09-17 @ 21:38:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Visst gick det fort....att bli höst menar jag och plötsligt har man bara accepterat det. Men hösten kan vi fin och vi som fått så mycket regn får nog en lång höst med alla fina färger.

6 års trots är inte att lek med men jag kan trösta med att det går över :o)



Kram min bloggvän!

2010-09-18 @ 10:56:12
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0