Wao vilken lördag

Min goa väninna ville tacka ordentligt för att jag designade och tillverkade hennes brudklänning för en tid sedan. Och tack har jag minsann fått denna dag, med besked.

Förmiddagen började med en ljuvlig klassisk helkroppsmassage på Centralbadet, bättre start på dagen är nog svårt att slå.
Därefter kikade vi in på Gynning x2 utsällningen (nästan varenda tavla var såld) och så käkade vi en helt fantastisk lunch på Zink Grill där även Lena PH och OddMolly-mannen satt och mumsade lunch.
Efter detta strosade vi runt i diverse trevliga butiker, pratade konstant, köpte årets första tulpanbukett för att sedan gemensamt åka hem.

Mysdag, nu väntar jag på att maken skall slänga ihop en kantarellpizza och ikväll ser vi favoritprogrammet "Så mycket bättre".
Gissar på att det blir en myskväll med.

Ni då?


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Vilken mysdag du har haft och det var du väl värd!!! Klänningen blev ju verkigen superfin!

Kantarellpizza finns det någon bild? Recept ? Har aldrig ätit det men det låter spännande.

Ha en fin söndag!

Kram kram!!!

2010-11-21 @ 13:03:46
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Zäta

Låter jätteskönt! Väl förtjänt!

2010-11-25 @ 12:04:17
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: mia

sweetmama: Nope ingen bild på pizzan men det är enkelt, pizzakit och så steker jag kantarellerna (går åt mer än man tror) innan jag lägger på dem tillsammans med oliver och ost.



Zäta: Ja faktiskt.

2010-11-26 @ 09:11:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0