När får man klä granen?

SNÖVITA Dekoration, fågel silverfärgad Diameter: 8 cm Antal i förpackning: 2 styck  SNÖVITA Dekoration, fågel silverfärgad Diameter: 8 cm Antal i förpackning: 2 styck
Hela familjen längtar efter jul, sonen har skrivit önskelista, vill shoppa julpynt och undrar när man får klä granen egentligen. Mannen planerar julklappsinköp och önskar fårbog på julbordet detta år. Jag längtar jag med, har köpt färdigt klappar till mor (fast det blir nog gågon fler) och ser verkligen fram mot 1:a advent då stjärnor och annat skall plockas fram.
Nu är det den mysigaste tiden på vintern och igår inhandlades värmljus i massor och så prinsfåglar från IKEA som kommer att hängas i granen när den väl kommer upp.

Hoppas ni har det gott där ute♥

Bild: IKEA


Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Det var ju tur att det var någon mer än jag... jag gillade edn skarpt!



Snygga prinsfåglar! =)

2010-11-17 @ 11:12:08
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Biibii

Jag tycker att det är tillåtet att plocka fram julpynt redan i november om man vill. Man kan ju vänta med tomtarna ett tag men alla fina jullycktor kan gott få komma fram och sprida fint mysigt ljus redan nu!!

2010-11-17 @ 11:41:53
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Söta prinsfåglar!:) Kramar till er!

2010-11-18 @ 20:01:08
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: mia

Åsa: :)



Biibii: Precis, vi har börjat så smått.



Hannah: Kram tebaks

2010-11-20 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0