Det blir alltid bättre

Det var som om jag försvann ett tag efter sega och tunga veckan, ja inte på riktigt men här på bloggen i alla fall. Nu är jag tillbaka igen, med bättre kraft och mod. Det blir alltid bättre, så är det bara.
Allt är åter så bra som det kan bli och vi har hunnit med både kalas (sonen var bjuden och jag hängde på), en tur upp till globens topp och andra trevligheter.

Idag börjar höstlovet för lillens del och vi drar till Tekninska museét ett tag, sonen hoppas på att få se en skymt av "Myror i brallan Jonas" som är favoriten näst efter Brittney Spears.

Ha det gott så länge.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Välkommen tillbaka!

2010-11-04 @ 17:04:53
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka, jag har saknat dig! Kram och trevlig helg.

2010-11-05 @ 15:38:27
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

2010-11-05 @ 21:41:09
URL: http://angel-like.com
Postat av: mia

Tack alla, vi har haft en toppenhelg.

2010-11-09 @ 12:52:43
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0