Tid för sol

Vi har haft en riktigt mysig morgon sonen och jag, på nyhetsmorgon har Kalle spelat sonens favoritlåt. Nu är det dags att slappa i solen en stund, få några fler fräknar, kanske väcka några morgontrötta grannar med halvhög musik på stereon.
Snoriga grabbarna ska ut och cykla, mot cirkustältet, oron är stor att de inte hinner bygga upp det i tid.
I eftermiddag blir det cirkus för hela familjen, för sonen blir det första besöket bland clowner och kameler. 5-åringen har redan bestämt vad han ska ha på sig, skjorta och byxa, han ska vara snygg säger han.

Ha en go dag gott folk...

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Cirkus kan ju vara kul ibland. Men jag är alltid rädd att de där akrobaterna ska göra sig illa :o)

Väntar på att solen ska komma till min uteplats fram till 12 har jag skugga sen sol till ikväll

2010-05-15 @ 10:34:45
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Lärarinnan

Låter härligt! Vad tyckte ni - och främst sonen - om cirkusen då?

2010-05-15 @ 20:39:50
Postat av: Katia

Hej, hoppas du får en fantastisk helg:)))

Kram:)))

2010-05-15 @ 21:38:39
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: mia

sweetmama: Jag är inget stort fan av cirkus men sonen gillade det och det var ju hela poängen. Vi har tvärtom sol på morgonen fram till två-tre.



lärarinnan: Ja men du vet ju, kramen.



katia: Å tack än så länge helt superduper, önskar dig detsamma. Kram.

2010-05-15 @ 22:38:37
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0