Vi har det bra

Min man är på jobbresa men vi har det det bara bra här hemma eftersom sonens mormor kommit på besök. Det bakas och myses en hel del och så igår lurade jag mor att köra in mot stan, hon har sedan länge bestämt att aldrig någonsin köra bil i huvudstaden men nu blev det så i alla fall. Mitt fel tydligen, jag var visst för långsam på att guida rätt, själv tycker jag nog att chauffören hade svårigheter att lyssna. Men vi överlevde turen tack och lov, hittade tillbaka igen och framöver står jag dock helst över att färdas med bil in mot stan med min mor som förare igen.

Har ni det bra?

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Hej! Länge sedan man hörde något av dig! Så hur länge är maken borta och mamma på besök? Vi har en del att ta igen - jag vill boka en dejt med dig när det passar frun.

2010-03-25 @ 17:08:07
Postat av: mia

Lärarinnan: Tur att jag slog en pling i Lördags då, ja vi hade ju tänkt fira påsk med er men så fick ni finfolke på besök, skandal;)

2010-03-30 @ 22:49:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0