Fina Fredag

Igår kväll morrade jag, röjde och städade själv, muttrade och svettades, kastade veckors samlande av reklam och kartonger, muttrade lite till och sedan gick det tjuriga över.

Konstigt med denna dag, det är som om någon sjunger "joddeladijoddeladi hoppsan vilken dag" i mitt huvud så fort det blir Fredag. Idag är jag även nöjd över att jag fixade det mesta av gårdagens morrpyssel så jag slipper idag.

Det blommar för fullt i syrenträdet på balkongen, ute hellregnar det. Vi (jag och sonen) avvaktar en stund med att bege oss ut, men lättar det inte blir det regnkläder på och ut bara.

Ha en fin fredag ni med, vad hittar ni på?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härlig balkong du har! =)

Här regnar det också, och jag är inne och kurerar migrän och städar.

2010-06-11 @ 15:52:21
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0