Snötugg


Det snöade i huvudstaden igår, hela eftermiddagen och kanske under natten med, det är väldigt fint med så här mycket snö men snöröjarna verkar vara alldeles för få och aningens förvirrade. Röjer lite här och var, halva vägen osv. Med rullstol är det omöjligt att ta sig fram i djupsnö så det fick bli taxi hem från lekis idag och så skottade vi oss in och fram till porten. Jag gillar att skotta så jag fortsatte runt halva huset, väl inne hörde jag att föreningens snöröjare äntligen masat sig fram, så typiskt men det gör inget.

Idag känner jag mig äntligen piggare, har varit så sjukt trött och fått känslan av att gå i ide inte vore så tokigt ändå. Nu snöar det igen, jag är på ett strålande humör och ska ta och röja lite inomhus också.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo, snöskottning är inte så dumt, när man har bara lite grann att skotta av. Rensar hjärnan fint! =)

Här har vi massa snö sen i går och tidigare, och i dag strålande sol... härligt!



Kram o ha det bäst!

2010-01-28 @ 15:06:27
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Mira

Vilket härligt inlägg!



Kram på dig, bästa Mia!

2010-01-28 @ 16:06:49
URL: http://www.tokmorsan.com
Postat av: mia

Åsa: Här har det varit iskallt, hmm förresten var bor ni? Jaja solen har bjudit på strålar här med, kram.



Mira: Men kram tillbaka.

2010-01-29 @ 21:33:25
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0