Plånbokstrubbel


Shoppade loss igår och avslutade med att handla mat på ICA. Jag stoppade upp hela kön, blev superstressad och fick avbryta köpet bara för att jag inte hittade VISA kortet i plånboken.
Det är inte första gången det händer och nu avskyr jag verkligen min plånbok, den är helt omöjlig, allt försvinner bland allt skräp som samlas.

Jag hittade kortet till slut i alla fall, fick ställa mig sist i kön men vi fick med oss middagsmaten hem. Nästa inköp blir helt klart en ny plånka.

Nog om mina plånboksbekymmer, idag är det Lördag, mannen drar iväg på svensexa och vädret i huvudstaden är snöstorm/snökaos och varning för att gå ut. Vi väntar ett tag, hoppas på att det lugnar ned sig så att vi kan hitta på något kul senare idag.
Läget hos er då?

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Hmmm.... det där känner jag igen och av någon anledning brukar inte kassatjejen vilja ta emot gamla kvitton som betalning.

Min plånbok är tjock och har en himla massa fack som gör att jag fyller den mer och mer. Inte bra det heller eftersom den fyller hela min väska

2010-02-20 @ 10:38:36
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0