Mysigaste ljusen


Mannen är på svensexa, jag smurfar runt hemmavid, gossen sover sött och jag är jättetrött. Har inte sett melodifestivalen ännu, funderar på att spana nu innan läggdags på digitalboxen.

I natt blir det i alla fall till att sova med öronproppar på. Som sagt jag är trött och jag tror inte att Mr Big tillsammans med övernattningsgäst lyckas det minsta med att smyga in efter nattligt röj på svensexa. Öronproppar blir nog bra, jag slipper vakna och de slipper möta monsterfrugans hesa morr om att tassa lite tystare.

Foto: På IKEA ljusen igen, (jag är inte sponsrad av varuhuset, lovar) är helt kär i dessa passionfruktsdoftande lyktor som enligt mig bara är så mysiga tända i mörkret. Kommer att hamstra ett helt gäng innan de försvinner för gott.

Go natt alla ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0